"Skånehelg"

2013-10-11 ♥ 21:15:27
Denna helgen är egentligen "Skånehelgen", som jag har kommit att kalla den då det är en tradition att vi åker dit varje år och firar min kusin som fyller år, detta året hela 21 år! Det har även blivit en tradition att vi där gett gss ut med kameran, innan jag fick min så använde vi Jennis (min kusins) systemkamera, Nikon D80. 
Detta är alltså två bilder på mig tagna 2009.
 
Men som ni kanske förstod med hjälpen ovan så stannade vi hemma, det fanns flera andledningar och just nu känns det gött att vara hemma och vila ut. Jag kan också få lite plugg gjort så den nya veckan får en ny fräsch start utan en massa arbeten som halkat efter! Camilla åker hem tidigt på söndag också och jag vill ha sovmorgon, i need it
 
Utöver de tråkiga ovan så ska jag fortsätta detta inlägget med att vara allmänt formell och tråkig. Geografiprovet gick över förväntan och jag är faktiskt nöjd. Jag käkade kebabrulle till middag och pappa köpte hem en julmust light till mig, livet är på topp! Nu väntar jag (sedan två dagar tillbaka, eftersom vårt internet suger) på att Grey´s Anatomy säsong tre ska bli färdig nedladdat, men tills dess tittar jag på swefilmer.com.
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0