T I S D A G kväll

2013-05-14 ♥ 22:42:04

Kvällen bestod till stor del av plugg, men jag har också ägnat en del av den åt att titta på semifinal nr 1 av Eurovision song contest. Jag måste säga att Danmark är en favorit bland de låtar jag hört under kvällen, men vi får se.
Vilken är eran favorit från ikväll?

Jag kan även berätta att vi blev lyckliga vinnare till två av postkodslotteriets vita cyklar, precis som många av våra grannar också blev under dagen. Vi (pappa) får iallafall något tillbaka efter alla lotter man köpt genom åren och det beloppet man betalar in varje månad!

Men nu är det snart dags att sova, ladda upp för en nu dag och vakna utvilad. Jag ska möta dagen pigg och glad, tänkte jag. Vi får se vad onsdagen har att erbjuda, mer än svenska, spanska, geografi, musik, NO och utvecklingssamtal. Sov gott!


Kommentarer
Postat av: mormor

Hej. GRATTIS till cyklarna Vad roligt att någon man känner vinner.
Ja, jag tycker också att Danmark var bäst. Jag får väl
inte se finalen men jag tror de har en stor chans
att vinna allt (efter Sverige såklart)
Sov gott och ha en bra dag imorgon kram

Svar: Tack :)
Malin Johansson

2013-05-15 ♥ 00:01:13

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0