Roligare sätt att ge bort pengar på

2013-05-10 ♥ 20:27:00
Hej på er,
jag skulle behöva lite hjälp och tips av er nu. Det är konfirmationstid, studenttid och födelsedagstid just nu, som ni nog alla vet. Men ofta kan det ju vara svårt att veta vad man ska ge bort till någon, därför blir det ju ofta pengar som man stoppar ner i ett kuvert tillsammans med ett kort. Hur kul är det?
 
Själva pengarna i sig är ju roliga, det tycker iallafall jag! Men hur kul är det att få eller ge bort ett kuvert? Nästan så tråkigt det kan bli, efter att inte få något alls, hehe. Jag har funderat på olika sätt att göra det roligare att ge bort pengar utan att komma på något bra. Jag kan säga att några riktigt dumma idéer dykt upp, men de hoppar jag över att berätta om.
 
Nu till frågan och det jag behöver hjälp med:
Kommentera detta inlägget med massor av roliga sätt att ge bort pengar på!
Jag är desperat...
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Köp en blomma och några 20:or och vik dem som solfjädrar och sätt fast dem på blomman med ståltråd, eller köp ett äpple och sätt fast Lotte mynt och typ 20:or så det blir en gubbe ❤

Svar: Tack Vännen! :) <3
Malin Johansson

2013-05-11 ♥ 11:36:20
Blogg: http://Sofiayoulove.blogg.se

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0