Flower

2013-03-02 ♥ 15:22:00
foto: Jag // kamera: Nikon D7000
 
Det blev att åkte till mamma ändå, hon mådde bättre idag så det var ju bra det! Lillis får umgås med farmor, haha. Hon klarar sig alltid, jag var ju hemma med henne igår iallafall!
 
Hos mamma här har vi alla fall precis blonderat hennes hår och jag har gosat massor med min gosiga Tindra. Jag tror att vi ska börja laga middag snart och ikväll ska vi se Andra Chansen, det blir en riktigt mysig kväll, hoppas jag! Jag ska lägga mig tidigt ikväll också, det är så skönt att vakna tidigt OCH vara utvilad! Hoppas jag blir trött bara! 
 
Hur ser er lördagskväll ut? 

Kommentarer
Postat av: Victor

Jätte fin bild! ;)

Svar: Tack Victor :)
Malin Johansson

2013-03-02 ♥ 17:01:52

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0