Skolstart

2013-01-07 ♥ 19:50:01
Jag har inte haft tid och lust att blogga så mycket de senaste dagarna. Imorgon är jullovet slut och skolan drar igång som vanligt. Jag hoppas på en bra termin och att jag kan vara med hela vägen nu! Inga flera sjukdommar.
 
Jag tror att det blir bra, ett av mina nyårslöften är ju att fokusera på skolan till 1000%. Det har dock inte börjat så bra eftersom jag är osäker på om det är fysik prov på torsdag, men det visar sig på onsdag och är det så får jag plugga som en dåre kvällen innan, jag hade inte orkat under lovet i vilket fall.
 
"Vi" byter även ut några av våra lärare igen, vi bytte många lärare till skolstarten i åttan också, då kemi, matte, svenska, Engelska, SO och bild. Nu byter vi lärare i engelska, matte, kemi och SO. Men det blir säkert bra, hoppas att det känns positivt efter imorgon också!
 
Konfirmationen drar troligtvis igång på torsdag också och träningen ska jag dra igång på riktigt så fort som möjligt eftersom jag känner för det och jag behöver det också. Tiden går och snart är jag konfimerad, nionde klassare och smal som en pinne, skämt åsido men ändå!
 
Som sagt SKOLSTART imorgon, jag håller tummarna för en bra vårtermin i ÅK 8.

Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0