Dos blondinos

2013-01-19 ♥ 19:50:09

Idag är de kallt för de som inte redan upptäckt det, men det gjorde ju att jag har blivit både blondin, matte geni och tjockis, allt på en och samma dag.

Jag kan enklast börja med att förklara ord nummer två, matten är färdig inför måndag, skönt. Jag kan koppla bort den resten av helgen och kan gå in på svenska...

Ord nummer tres förklaring. Jag kunde ju inte jobba matte utan belöning, det resulterade i att jag tryckte i min sånna nöter som nästan låter som kassa nötter, dom var goda kan jag lova, och hårda med för den delen.

Sist men inte minst tar jag och förklarar det första ordet av de tre. JAG ÄR BLONDIN. IGEN. Dock har jag alltid varit det, iallafall vad jag kan minnas. Men Idag har duschen går varm.
Först duschade jag mig,
Sedan duschade mamma sig,
och sist duschade hunden sig, egentligen var det jag som duschade hunden också, men jag säger det tyst så hon inte hör och blir ledsen.
Mamma hade kommit på att hon skulle bli blond, och då kom hon även på den briljanta idé att lilla jag också skulle bli blond.

Nu sitter jag här med blont slingat hår, blåa tofflor och svart tröja, samtidigt som jag behöver gå på toaletten.
Adios amigos! Haha.


Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0