Alone

2013-01-25 ♥ 19:00:00
 
Jag sitter hemma ensam ikväll. Mamma jobbar, pappa är och bowlar med massa människor och jag sitter hemma. Jag håller på att leta efter någon bra film att se, just nu lutar det mot My super ex girlfriend, men vi får se. Jag håller på att kolla igenom lite bilder på datorn och hittat en del bilder jag nog kan använda till bloggen.
 
Middag är också något jag måste ta tag i snart, kyckling blir det! Får se om jag kan få något gott (som inte är godis) ikväll. Mitt godis förbud har jag hållt i 25 dagar nu! Som tur är känner jag inte ens av godissug.
 
För övrigt så går mina andra nyårslöften bra, Jag kör MRL en gång i veckan och försöker att gymma, jag satsar på skolan, svenska uppgiften som jag lämnade in idag var på 5900 ord och jag kände mig nöjd, satt uppe två kvällar i rad till halv tolv för att få den klar. Jag har kvar 600 kr av barnbidrag från december och snart kommer januari bidraget in! Självförtroendet behöver jag jobba med.
Hur går det med era nyårslöften?

Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0