Lite av en diabetes blogg

2013-02-03 ♥ 10:49:39
 Min blogg har delvis förvandlats till en ung diabetes blogg.
Men det är väl inte så konstigt?

Mitt liv kommer för alltid att handla om diabetes. Diabetes är en kronisk sjukdom, vilket betyder att det är en sjukdom som man har föralltid! Jag vet att de så småningom kommer att hitta ett botemedel mot även denna sjukdom, eftersom det finns mycket pengar till forskningen om diabetes. 
 
Frågan är bara när och hur?
När kommer de att hitta ett botemedel? Under min livstid? Vad kommer det vara för botemedel? En operation där man får en ny bukspottkörtel? Ett annat effektivt insulin som man ger EN gång om dagen och sedan sköter det sig självt? En tablett? Vad det än blir så kommer det att finnas något så småningom
 
Min blogg är min blogg och jag skriver vad jag vill!
Om du inte vill läsa det så tvingar ingen dig! Men vill du läsa så är du mer än välkommen att göra det
 
Eftesom diabetes är hälften av mitt liv nu, så kommer min blogg nu till hälften att handla om diabetes. Min blogg har blivit lite av en Ung Diabetes typ 1 Blogg med både min diabetes, mina diabetes problem och mina värden. Men också lärdomar till er om diabetes vad olika saker är mm.
 
Men allt handlar inte vara om diabetes, det handlar om min vardag, mina vänner och fotografering, mina största intressen! 
Fånga dagen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

DEn där svarta ansiktsmasken du hade, var den bra?

Svar: Jag ska ta tag i det inlägget inom en snar framtid, förlåt att det dröjer! :S
Malin Johansson

2013-02-03 ♥ 12:29:57

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0