Världens grillmys

2013-08-23 ♥ 08:45:00
Startar dagen med att visa lite härliga bilder för er innan jag ger mig iväg till dagens CDI-arbeteslagsdag! Det är från vår "spontana bbq + potatis" för ett tag sedan. Ha en bra fredag, ikväll är det helg och Zuuuuumba! 
Gräva potatis och sedan kasta mitt i prick för att träffa bunken!
Grillmaster!
Hasselbackspotatis, grillad fläskytterfilé, sallad, kokta morötter, tzatsiki och bränd hallomi!
Efterrätt (Chokladpudding) som såg god ut, med den smakade försärligt! Hallonen och grädden var helt okej...
Två nattgäster blev det, här fixar vi oss för sängen vid tre tiden. Efter ett kvällsdopp!
Tack för en underbar kväll alla fina tjejer, vill bara säga att det var en härlig kväll och att jag gillar er tjejer massor! Vi är proffs på att laga mat ihop, bortsätt från chokladpuddingen och vi har alltid så trevligt ihop, man kan alltid vara sig själv, precis som man ska kunna med sina mest fantastiska vänner!

Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0