Kiosk säljare med äppelmos

2013-08-01 ♥ 00:04:39

Kvällen spenderade jag i kiosken på våran ö, det finns ett schema och det var pappas tur att stå, alltså min tur med andra ord. Efter några timmar kom min räddare i nöden, Ebba räddade mig från akut tristess mellan kunderna! Love u!

När kiosken stängde spenderade jag kvällen med mina små kusiner och kusinbarn, vi var ute och sprang runt. Jag har alltså agerat lekledare, mysig värre blev denna kvällen absolut!

Jag testade även en av de nya magnum "stolen kiss" glassarna, den femte i grön förpackning. Den smakade äppelmos och var sådär, inte alls i min smak. 1/5 får den i betyg av mig.


Kommentarer
Postat av: Ebba

riktiga coolingar där inne!

2013-08-01 ♥ 15:37:10

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0