Tredje dagen

2013-04-27 ♥ 00:20:29

Såhär har dagen sett ut, efter att vi gick upp vid åtta tiden imorse och åt frukost vid halv nio. Först hade vi morgon andakt, följt av samling och undervisning i vår egen konfagrupp. Efter det hade vi lite fritid och lunch.

Klockan tre hade vi aktivitetspass, det blev en promenad på stranden (eftersom det är så exklusivt för oss att vara vid havet) tillsammans med två pastorer. Efter det blev det fika och ett pass där vi övade inför våran avslutnings gudstjänst som är om drygt en månad, där jag ska spela hund, erkänn tufft! Vid kvart i sju var det middag som stod på programmet.

Klockan åtta var det dags för det jag berättade om imorse, körslaget med inslag av melodifestivalen. Det var riktigt skoj, tyvärr vann vi inte, det gjorde "När vindarna viskar mitt namn" med Roger Pontare, den var grymmare än oss måste jag erkänna, hehe. Men det var en grym kväll.

Efter en rast så var det dags för kvällsandakt, det var den bästa sedan vi kom hit, den var faktiskt riktigt mysig och njutnings full, med härlig musik och fina ord! När den var slut så var det iallafall kvällsmacka och dagen avslutades med en godnatt stund i våra egna konfagrupper. Nu ligger vi i sängen redo för att sova, det ska bli så skönt efter en lång dag! Väckning klockan 07.30 imorgon.

Här är några bilder från idag, puss och kram.


Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0