Svar del 2

2013-04-20 ♥ 19:21:34
Här kommer en massa svar på era frågor, de frågor som jag tyckte var allt för privata har jag inte tagit med. En del frågor har jag också ändrat lite, för att de ska bli lite enklare för mig att svara.
varsågoda:
 
 
Tycker du att du själv är söt? 
Vissa dagar kan jag känna mig ganska fin och söt, bort med finnarna bara...
 
På bilder från i somras är du väldigt smal, hade du ätstörningar då? Kram!
Kag hade inte ätstörningar, det kommer jag aldrig att få eftersom jag älskar mat alldeles för mycket. Men tillbaka till frågan, jag hade inte ätstörningar, jag hade långt gången diabetes typ 1
 
Varför äter du nästan inga kolhydrater längre?
Jag äter mycket kolhydrater, jag vet inte varifrån du har fått att jag inte äter kolhydrater? Bara för att man har diabetes ska min inte utesluta eller ersätta kolhydraterna, vilket jag trodde att man skulle göra från början. Läs [DETTA] inlägg. 
 
Vill du bli smalare?
Det skulle inte skada, så ja det vill jag.
 
Vilken är din favorit träning?
Gruppträning på gymmet.
  
Vilken är din favorit frukt?
Äpple och clementin. 
 
Vilken är din favorit grönsak Och varför gillar du just den grönsaken?
Morot är min favorit grönsak, jag vet inte varför, jag har alltid gillat morötter! 
 
Din favorit blogg?
Jag vet inte riktigt, jag läser inte jätte mycket bloggar. 
 
 
Läser du kissies blogg?
Jag kollar in ibland, förut läste jag den ofta. 
 
 
Är du nöjd med dig själv?
Det beror på hur du menar, jag är inte nöjd med min kropp, men det finns annat med mig själv som jag kan vara ganska nöjd med ibland, 
 
Använder du kjol, varför/varför inte?
Jag använder kjol ibland, varför? Eftersom det är fint...
 
Gillar du vargar?
Verken ja eller nej. 
 
Brukar du åka skateboard?
Nej.
 
Gillar du Let's Dance?
Jag tycker det är ganska kul, det är kul att slappa framför en fredags kväll.
 
Är du kär?
Nej, jag är inte kär.
 
Tycker du att någon i din klass är snygg?  
Ja, det tycker jag, alla är snygga, mer eller mindre.
 
Favorit ämne i skolan?
Svenska.
 
Din drömresa?
New york eller Thailand. 
 
Har du en mobil, vilken Mobil?
Ja, jag har en iPhone 4.
 
Kan du läsa baklänges?
Inte flytande.
 
Är du vig?
Nej, jag är inte vig. 
 
Kan du springa fort?
Inte speciellt.
 
Är du lättretad?
Ska jag vara helt ärlig, ja, jag är ganska lättretad. 
 
Vad har dina kompisar för bild av dig?
En bild från konversationen med tre av mina närmaste vänner:
 
Är du snäll eller är du dum?
Snäll hoppas jag.
 
Är du rolig?
Ibland så!
 
Hur skrattar du?
Konstig fråga...
 
Vem är din drömkille?
En man som man kan lita på i alla lägen, som älskar mig som jag är. 
 
Har han magrutor?
Neeej.
 
Är du en Belieber?
Neeeej!
 
Gillar du One Direction?
Vissa låtar tycker jag är bra!
 
Vem är roligast i din familj?
Jag, såklart :P
 
Kan du hoppa hopprep?
Ja, det kan jag. 
 
Gillar du smoothie?
Jag älskar smoothie, framför allt med hallon i. 
 
Vart är du född?
I Göteborg. 
 
Var sitter du nu?
I min säng och kollar på TV.
 
 
Sover du i din säng? 
Ja?

Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0