Återbesök

2013-04-02 ♥ 18:16:33
Imorgon är det återbesök på diabetesmottagningen, Östra sjukhuset som står på schemat. Imorgon klockan 15.15  så utsätter jag mig själv för att bli dödsdömd. Inte riktigt så illa kanske, men det känns nästan så
 
Varför?
Jo, varje gång vi har varit där så har mina värden varit toppen och min läkare har varit toppen nöjd med det. Men nu, återbesök i påskveckan är inte en toppen idé tycker jag, det borde vara förbjudet, men tyvärr är det inte det.
 
Värderna då?
Jo, dom är värre än någonsin. Det är inte mycket som är rätt. De två sista dagarna har alla värden varit mellan 4-7, men påskafton och dagarna innan var inte något vidare. Här ser ni en sammanställning om värderna under den senaste veckan:
Ser hemskt ut, eller hur...?
 
Men vad tusan, det är som det är och han får säga vad han vill, det ändrar inget, påsk är påsk även för en diabetiker... Han får räkna med svajiga värden i dessa tider. Även vikten är inte som den ska, men jag är på väg där också!
 
Som sagt, en dålig tid för ett återbesök som diabetiker.
Carpe Diem

Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0