Stimorol Senses Watermelon Sunrise

2012-09-24 ♥ 17:59:48
Godaste tuggumina som finns, ni måste verkligen testa dom om ni inte redan gjort det! Jag tycker dom smakar helt underbart gott. Men jag har aldrig hittat dom på ica, endast på pressbyråer. Vilket betyder att det blir dyrare att köpa dom! 
 
Men nu väntar en lång SO uppsats på att få bli skriven av mig. Fem sidor religion, där jag valt att skriva om Islam. Önska mig lycka till. Religion är det tråkigaste SO ämnet enligt mig, eftersom jag inte är intresserad av det!

Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0