Naturliga lockar

2012-03-12 ♥ 20:33:43

Ja, det blev sent, gick där i från vid sju och sen var det så himla gott väder ute så jag tog en lång promenad. Kom hem precis lagom till familjen annorunda. När det slutar ska jag gå och ta mig en dusch och sedan blir det en kopp te. Men måste säga att det var himla gott med en kvälls promenad, kanske ska jag göra det till en vana? Idag fungerade det i bara väst och tjockis tröja...

Jag har faktiskt naturliga lockar längst ner i mitt hår, men idag så syntes det vädligt mycket i min tofs, vilket jag inte tycker om

Tycker inte om det i mitt hår, det växer aldrig heller!

Nu börjar det igen, sov gott så görs vi imorgon!
Puss&Kram


Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0