I am Alive,

2012-03-22 ♥ 15:53:02

but somethimes can everything just freak out!
I hope that i now can start from the begining here and in real life....

Jag är iallafall ledsen att jag inte hunnit uppdatera, men jag har haft jätte mycket att göra, Det har jag egentligen nu också men jag kännde att jag behövde en paus från annat och bara skriva av mig lite här.
Igår var det utveckligssamtal, kom fram till att jag inte tycker om att vara i centum, vilket jag verkligen håller med om, jag hatar att prata inför klassen och att hålla redovisningar mm. Igår fick jag även stress träna till spanska förhör idag, får hoppas att det gick bra! 
I tisdag hände inget specielt, allt var som vanligt med läxor och sen har jag när jag kommit hem efter skolan slängt mig i soffan och knappt rört mig innan pappa kommit hem, måste kanske försöka komma i säng tidigare än jag gör!

Men nu ser vi framåt, är det sommaren som är framför oss? Soligt och varmt idag! Det gör ju det hela mycket bättre! Känner mig mycket piggar och gladare, plus att jag har Sean den förste Banan i bakgrunden! Det ända som känns dåligt är att jag har mycket läxor som väntar, så ska sätta igång nu så jag kan bli klar och känna ännu bättre!


Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0