Fredagens shopping

2012-06-03 ♥ 14:37:39

Tänkte visa vad jag köpte i Fredags!

Ett kamerafodral, som skydd till Close-up filtrerna.
149 kr - Expert


Ett pennfodral                                                                     Natt ansikts kräm
69 Kr - Bokia                                                                    99 Kr - Apoteket

Sen vad jag fick av Mamma!
Strand väska, i många härliga färger
199 Kr- New Yorker


Klänning, mycket finare på. (ni får se någon gång)
99 Kr - New Yorker


Veet hårborttagnings kräm!
99 kr - H&M

+
Igår fick jag detta av pappa:

Maxi Ica stormarknad- 169(?) Kr

Tack för allt, världens bästa föräldrar! Jag älskar er!


Kommentarer
Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Vad mycket fint! =)

2012-06-03 ♥ 16:09:40
Blogg: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/
Postat av: Mami

Och vi har världens goaste, underbaraste och snällaste dotter♥

2012-06-03 ♥ 21:40:26

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0