30 dagar

2012-06-07 ♥ 18:27:03
Nu när alla andra är på G med dag sak igen tänkte jag också köra! Så nu är det 30 dagars dag sak ett tag framöver!

Dag 1: Din facebook profilbild.
Dag 2: Detta ska jag göra i sommar.
Dag 3: En av de viktigaste personerna i mitt liv.
Dag 4: Hur såg din dag ut.
Dag 5: Din senaste resa.
Dag 6: Favorit film.
Dag 7: Dagens outfit.
Dag 8: Vem jag är.
Dag 9: 4 bilder på en tid jag saknar.
Dag 10: Gammal och ny bild på mig själv.
Dag 11: Några bilder från din förra sommar.
Dag 12: Ditt husdjur .
Dag 13: Fem bilder på dig som liten.
Dag 14: Något jag längtar efter.
Dag 15: Mitt bästa sommarlov.
Dag 16: En bild som för mig betyder kärlek.
Dag 17: En bild som alltid får mig le.
Dag 18: Bild på dig och dina syskon.
Dag 19: Mina drömmar.
Dag 20: Din fritid.
Dag 21: Min Kamera.
Dag 22: Din favorit mat.
Dag 23: Något du skulle vilja göra innan 2012 är slut.
Dag 24: Din favorit dryck.
Dag 25:Det jag tänker på just nu 
Dag 26: Bästa stället du varit på.
Dag 27: Någon du var nära vän med som liten.
Dag 28: dom fem finaste låtarna.
Dag 29: De här får mej att gråta.
Dag 30: Min kärlek.
Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0