Undrar ni? Läxberg

2012-01-11 ♥ 17:00:05

Undrar ni varför jag inte uppdaterar? Detta är mitt läxberg efter två dagar i skolan!

Det är alltså det jag pysslar med nu. Jag har precis börjat med dom lösa papprena överst i högen... Alltså lite kvar att göra!

Idag fick vi iallafall träffa vår nya spanska lärare, hon värkar faktiskt riktigt bra. Det kan nog bli en bättre termin med henne, hoppas jag! Sen hade vi gympa och det var faktiskt ganska kul! Vi hade även SO, Svenska och sista lektionen hade vi elevensval, jag är rädd för våran magister där!!!
NU BLIR DET PLUGG, PLUGG OCH ÅTER PLUGG!


Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

Hej :)

Jag har en BLOPPIS med över 90 plagg, one piece, skor, väskor, kläder smycken. Mkt oanvänt från Nelly,com Asos,com Bianco, Scorett och gina tricot! Kika gärna in ifall du hittar något du gillar :D Du hittar den på länken här under:



http://vadfanskajagheta.se/galen-bloppis/



KRAM ALEXANDRA <3

2012-01-11 ♥ 17:26:01
Blogg: http://vadfanskajagheta.se

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0