Svar I

2012-01-09 ♥ 11:30:00




Hur länge har du bloggat?
Jag, började nog blogga för ungefär två år sedan. Detta är alltså inte min första blogg.

Hur många läsare har du per dag?
Det är värligt olika, allt från 20-50 unika och 100-250 sidvisningar. 

Har du något mål för din blogg?
Något mål har jag nog egentligen inte, men jag försöker att få fler läsare. såklart

Hur många år är du ?
Jag är 13 men fyller 14 den 11 februari.

Vad skulle du vilja bli när du är stor?
Svår fråga, jag vet inte än. men mitt stora intresse just nu är att fotografera!

Tycker du om ditt utseende?
Är men någon sin helt nöjd med sitt eget utseende? Men sådär....

Gillar du någon i din klass?
Det beror på vad du menar med gillar? Jag gillar många men jag är inte direk kär i någon.

Sminkar du dig?
Om jag vill och om jag hinner.

Kan du göra fler video inlägg?
Jag kan göra fler video inlägg, men jag vet inte vad jag ska prata om. Ge mig tips?!

Varför gillar du Josefin extra mycket?
Jag gillar alla mina kompisar. Men jag och Josefin har kommit nära och har alltid kul ihop!

Varför gillar du att blogga?
Det är ett tidsfördriv och man kan skriva av sig lite. Det är också kul att få alla gulliga och fina kommentarer från er.

Gillar du att blogga?
Jag gillar att blogga, men jag bloggar  mer eller mindre i olika perioder.

Vem är din bästa vän?
Mina bästa vänner heter Josefin och Elin, men jag träffar nästan aldrig Elin.

Finns det någon blogg du följer?
Jag följer ganska många bloggar.
 
Är Lillis din bästa katt?
Lillis är min ända och bästa katt, Jag älskar Lillis!

Hur är det Lillis?
Lillis: Bra, jag ligger fortfarande och sover!

Funderar du på något specielt?
Nej, inte direkt. Kanske lite över vad jag ska ha imorgon när skolan börjar.

Hur många gånger bloggar du om dagen?
Det är väldigt olika. Det beror på om jag ska göra något specielt eller om jag bara är hemma. Men kanke mellan 2-5?

När blev du intresserad av att blogga? Puss:)<3
Jag blev nog aldrig intresserad i början, alla mina kompisar bloggade och då ville jag också (grupptryck ni vet).




Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv: Allt är jätte bra :) Hur är det själv? Kram

2012-01-09 ♥ 12:15:09
Blogg: http://linneawennerstrom.blogg.se/
Postat av: olivia

Ska vi följa varan men bloglovin?

2012-01-09 ♥ 12:15:36
Blogg: http://denendaolivias.blogg.se/

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0