something for you

2012-01-18 ♥ 16:39:34


Detta var en bild till en av mina läxor, och snart är jag i mål med denna veckans läxor!

Just nu sitter jag hemma och äter i min one piece efter att ha genomlidit ennu en förarintygs lektion. HATAR DET! Fattar inget så nu vill jag bara glömma det tills det är dags att  göra läxorna i det.

Regnet har nu kommit tillbaka och det är trist men är hemma nu så det gör inte så mycket egentligen. Början av denna veckan hat gått riktigt fort (bortsätt från sista lektionen idag) och nu är mer än halva veckan avklarad, skönt!
Men helt klar är jag inte så nu blir det lite mera plugg, idag är det även föräldrar möre i skolan. Pappa ska dit så vi får se vad dom säger om våran stökiga klass!

Allt bra med er? Vilket är erat favorit ämne?


Kommentarer
Postat av: Mami

Ta med böckerna på fredag! Jag har förarbevis och kan kanske hjälpa dig!

2012-01-18 ♥ 21:18:27

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0