Okej, vart börjar jag?

2012-01-12 ♥ 16:59:40

Hemma är jag iallafall.
Ganska slut efter idag och vill nästan egentligen bara gå och sova, men nej, fler läxor. Under kategorin "läxor" i mitt liv finns:
*Engelska, 20-40 glosor.
*Förarintyg, 19 frågor.
*SO, lämna in en färdig skriven tidning.
*Spanska, massa ord på ett papper.
*NO och SO prov ganska snart
Det räcker gott och väl för mig, Hinner knappt med det. Imorgon är det gympa igen, näst sista lektionen och sista är bild. Annars händer inte mycket ikväll och imorgon!

På lördag ska jag dessutom till min faster och vi ska även köpa färg till mitt rum. Vet inte om jag har berättat det men jag ska iallafall göra om mitt rum, Vita väggar med fondvägg och om möblering LÄGTAR TILLS DET ÄR KLART! Hoppas det blir bättre än nu, trött på att ha det såhär!

Nu äter jag en potatis och funderar över om jag ska se Copycat singers eller Sveriges mästerkok ikväll, får väll se vad pappa tycker. Men klockan nio blir det iallafall Biggest loser Sverige!
Vad ska ni se?
Hur mår ni?
Puss

Kommentarer
Postat av: aliciajasmine

Hejdu! (: Superfin blogg, hade blivit jätteglad om du ville kolla in min om du har tid :') kram påre! hoppas du får en fin dag/kväll <3

2012-01-12 ♥ 18:09:48
Blogg: http://aliciajasmine.blogg.se/
Postat av: Mami

Jag har sett uppdrag missbruksom handlade om matmissbruk. Otroligt vilka mängder mat en del får i sig

2012-01-13 ♥ 02:01:25
Blogg: http://Tnvn1@ hotmail.com
Postat av: Louise

Så söt :)



Jag ser inte på TV, för jag har ingen under vardagarna. :P

2012-01-13 ♥ 08:27:30
Blogg: http://wizy.blogg.se/

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0