Natt på museet 2 i onepiece

2012-01-28 ♥ 22:06:31

Hej guys,
Just nu slappar jag vid natt på museet två i min onepiece! Sett den innan och den är sådär. Okej första gången/gångerna men sen är den inte så rolig längre. Men jag spelar typ mest wordfeud ändå, utmana mig? Lägg till: maliiinjohansson ! Jag och pappa sitter och spelar i varsin sida av soffan, socialt!

Jag och Jossan (<3) smsar massa nu och håller på att planera typ sova över och bowling/bio/badning/shopping/fika. Vi har inte bestämt oss om vad det blir men troligtvis bowling... Ska iallafall bli kul! Jag tror vi ska sova hos mig, men det är inte häller bestämt. Haha, kändes som vi bestämt men vi har nog bara pratat eftersom vi inte hade några svar...

Nu är det två veckor kvar till jag fyller år, visar vad jag önskar imorgon!

Ha nu en trevlig lördagskväll och sovgott!


Kommentarer
Postat av: Felicia Aulén ♥

Gick tillbaks till min gamla blogg feliciaaulen.blogg.se och såg att du kommenterat den, har nu startat upp den nya på riktigt. ÄR ÄNTLIGEN TILLBAKS så du får gärna spana in den, nej det är ingen nödvändighet att flörta! räcker om du kollar haha (a' dåliga skämt är väl awesome?

2012-01-28 ♥ 23:50:13
Blogg: http://mangoligg.blogg.se/
Postat av: Josefin <3

Haha, vi kan ju aldrig bestämma oss! Puss<3

2012-01-29 ♥ 10:10:26
Blogg: http://josssisblogg.blogspot.com
Postat av: Anonym

Kan ni inte ha en helhelg i stan och sova här någon helg! Det hade vartit roligt tycker jag!

2012-01-29 ♥ 20:44:20

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0