IKEA skåpen

2012-01-17 ♥ 18:51:45


Som ni sett är det lite ändringar i designen, vad tycker ni? Bättre/Sämre?

Jag har iallafall tagit en paus från läxorna och hjälpt pappa bygga ihop lite köks skåp från IKEA. Efter två fel byggen med botten var det klart, duktig är jag iallafall...

Just nu chattar jag lite med Elin och ska snart fortsätta med pluggandet! En sak till, sista lektionen i skolan idag var kaos, egentligen var väll alla ganska kaosiga. Värre än vanligt men sista gick inte alls. Så nu blev det lite mera att göra hemma med tidningen.

Men säg gärna vad ni tycker om designen, Bättre/Sämre?
vad tycker ni ska ändras?

Gissa vad jag ska göra nu!
Japp, gå på toa och sedan fortsätta med plugg!


Kommentarer
Postat av: mamai

Hej. Jag saknar överskrift/presentationen på den nya sidan.

2012-01-17 ♥ 21:13:13
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

sv: Tack så hemsk mkt <3 :D



Gu, vilken frän bild :D

2012-01-17 ♥ 21:53:33
Blogg: http://sense.webblogg.se/
Postat av: FÖRLORAT PAPPA + 2 VÅLDTÄKTER

Hej Babe <3

Nu är vinnaren av dagens blogg uppe, gå in och kika och se om de blev du!?



Blev de inte du denna gång är de bara påt igen, nästa gång kanske de är DIN tur!



PUUSS <3

2012-01-18 ♥ 09:21:17
Blogg: http://nej.blogg.se/
Postat av: jennifer - en simpel blogg.

ååh vilken fin katt!!

ha en bra fredag!♥

2012-01-20 ♥ 15:35:58
Blogg: http://selfreliance.blogg.se/

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0