Ibland kommer man på sig själv....

2012-01-23 ♥ 08:55:19


God morgon kära läsare, detta är jag idag
Nu är jag vaken och jag har sovit fantastiskt skön i mitt rum. Igår när jag låg i sängen kom jag på mig själv att ligga och le fånigt. Ibland är man duktig. Katten verkade inte tycka om det men hon får stå ut med det ändå!

Jag har precis fått på mig kläder och ätit frukost, kvart i tio är det dax att åka till skolan och då har man ennu en skol vecka framför sig....

Men igår tänkte jag på några saker:
1. Jag fyller år om 18 dagar, fjorton år!
2. Jag längtar till sommaren, då man kan fördriva tiden på landet tillsammans med hela släkten och hästarna. Bara drälla runt, fotografera och sola. Bara kunna vara sig djälv och vara lite barnslig! Längtar verkligen till den tiden ska komma! Jag skulle kunna spendera hela mitt sommarlov där, om några av mina kompisar från skolan var där och min kära Elin. Kom på en sak till, jag ska nog till Norge i maj!

Nej, nu sitter jag iallafall här och lyssnar på musik och försöker få in lite saker i menyn på bloggen!

Ha en bra måndag, jag slutar 15.40, alltså hemma vid halv fem...


Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0