dålig ovana!

2012-01-05 ♥ 14:01:58
En sak måste jag säga jag har fått en riktigt dålig ovana, jag vaknade för ungefär en timme sedan. Hur tusan ska jag komma in i skolans rutiner igen? Det är ju bara fyra/fem dagar kvar tills vi börjar igen. Jag måste gå upp jätte tidigt på måndagen så jag är trött på kvällen och somnat tidigt! Just nu somnar jag så sent att allt blir helt fel. Många slutar ju jobba vid halv två idag och då har jag typ inte varit vaken länge!

Idag ska jag inget göra, iallafall inget jag vet om. Det blir nog att slappa och sen ska jag ju boka biljetter till bion imorgon, hoppas det finns några bra platserkvar. Annars vet jag inte vad jag ska göra, inte bra att sova så här länge.... Pappa ringde precis och skrattade åt mig!

Tänkte även berätta att jag är med och tävlar om att bli dagens blogg på en jätte söt, rolig och fin blogg. Den drivs av en tjej som heter Emilia. Så om ni vill läsa en bra blogg tycker jag att ni ska checka in Emilias blogg!

Min katt är kär, kär i min pappa. Hon följder pappa hela tiden, hon avgudar honom! Hon ligger bredvid honom och på hans saker. Kolla:

Men hon får inte vara inne i pappas sovrum och då duger jag. Hon sover alltid i min säng och det är jag som alltid ger henne mat, vatten och godis. Jag borstar henne och tömmer hennes låda. Det är jag som gosar med henne hela tiden. Knäppa katt! Pappa tycker iallafall det är väldigt kul att reta mig med det... haha

Nu har ni iallafall en sista chans att anmälla er till veckans blogg. Den avslutas ikväll eller imorgon Ni kan anmälla er [här]

Nej nu är det dax att ta sig upp ur sängen ocg ta en dusch eller ta på sig kläder. Ha en trevlig Torsdag Alla awsome läsare!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: lisbeth

ok bättre sent än aldrig. Men lite skärpning behövs tydligen

kram mormor

2012-01-05 ♥ 14:07:56
Postat av: Emilia ♥

Så söt! :)

2012-01-05 ♥ 14:17:18
Blogg: http://www.emlas.se
Postat av: Nikki, Canon EOS Digital 300D

Tack för att du är med och tävlar om att bli dagens blogg. Du vet väl att du får större chans att vinna om du följer mig på bloglovin & skriver om min tävling i din blogg. Jag meddelar dig när en vinnare finns uppe.

Ha en fortsatt bra dag! KRAMIS!

2012-01-05 ♥ 14:38:05
Blogg: http://canonkanonen.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jättefin blogg!

2012-01-05 ♥ 15:32:59
Blogg: http://minlillaunderbarablogg.blogg.se/
Postat av: juliajohanssonlind

Jätte fin blogg, ställ gärna några frågor i min frågestund :)



http://juliaajohanssonlind.webblogg.se/2012/january/fragestund.html#comment

2012-01-05 ♥ 15:55:35
Blogg: http://juliaajohanssonlind.webblogg.se/
Postat av: Fanny

Allt bra idag? :)

2012-01-05 ♥ 16:10:58
Blogg: http://minlillaunderbarablogg.blogg.se/
Postat av: Des

awe söt katt :D

2012-01-05 ♥ 16:48:31

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0