Snö

2012-02-14 ♥ 09:45:09


Såhär ser det ut utanför mitt fönster, måste ha snöat rejält inatt! Vill inte, Vill inte, vill inte! Det är kallt och jag hade ju planerat att få våren nu. Undrar när den behagar komma till oss detta året? Vi får väll se, jag ska inte leka i snön idag iallafall!

Vid elva kommer en granne förbi för att fika och klockan kvart i två åker jag för att träffa Josefin, det blir därför inte mycket uppdatering här på bloggen idag. Men får försöka ta igen det ikväll när vi kommer hem igen! Håll utkik!

Nu slö tittar jag lite på lyxfällan och snart måste jag gå och duscha...igen. Men jag ska ju inte åka för en två så jag hinner nog slänga in några/något mer inlägg innan jag åker! Ha en mysig tisdag alla fina läsare, Vad ska ni göra idag då? 


Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0