NO prov, check åt h*......

2012-02-07 ♥ 19:47:36

Som sagt, NO provet är gjort och det kändes inte det minsta bra, kunde ingenting och allt kändes bara fel! Hoppas jag får över tjugo iallafall och slipper göra omprov! Dagen slutade iallafall bättre, IKEA och shoppa. Blev ett överkast till sängen, spegel, lampa, ljus, återvinnings lådor och några "köks" lådor. Idag han jag inte göra om designen, får se hur jag har det imorgon. Spanskan måste göras imorgon eftersom den är till torsdag! Imorgon på idrotten är det skridskor! Lite kul iallafall


Nu blir det att göra middag, SJUUUKT HUNGRIG TJEJ HÄR! Efter middagen blir det äntligen hemma, house och sova som gäller!
Do nice, have a surprice!


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://mimmiiiss.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-vinnarna-1.html#comment

2012-02-07 ♥ 21:17:09
Postat av: Louise - Fotoblogg

Kolla om du blev Dagens Blogg!

Va med annars igen! :)

2012-02-08 ♥ 07:30:43
Blogg: http://lollorydhxd.blogg.se/

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0