Marknad

2012-08-03 ♥ 12:13:44
Hej svej, 
I, när var det? Är jag helt senil eller, vilken dag är det idag? Torsdag, nej fredag måste det vara eftersom jag var på liseberg igår och då var det torsdag så det är alltså onsdag jag ska prata om! Så nu börjar jag om!
 
Hej svej, 
I onsdags var jag på marknad! I närheten av där min styvmor bor, hahaha. Det lät kul, styvmor. Men iallafall. Det var massa skit, jag köpte ändå bara tre iphone skal och 18 par strumor! Slå det! Pappa fick fem par, mohahaha som Moa skulle säga!
Här är mina stumpor:
Visst är dom söta! På första stället var det 16 par för 100 och så fick jag elva par. Sen hittade jag och pappas tjej ett annat ställe med strumpor som var mycket sötare och där var det 14 för 100, så då delade vi och fick sju var! 
 
Här är mina nya skal, skalet i mitten är typ i 3D, när man rör skalet flyger fjärilarna och rosorna slår ut och in:
Förlåt för dålig bild!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du en tusenfoting?:-)

Svar: hahaha! Ja, kanske det! :D
Malin Johansson

2012-08-03 ♥ 17:29:55

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0