Idag, imorgon och måndag!

2011-09-10 ♥ 18:48:53
Idag så har jag bara softat och tagit det lungt! ikväll ska vi äta tacos och kolla på Fångarna på Fortet! vet inte vilka det är idag.... Lördags godiset har jag käkat upp under dagen så det blir väl glass och popcorn senare, men det är gott det också! 
Imorgon bllir det förmogligen Liseberg med några tjejer! Längtar värkligen! Utnytja guldpasset lite ;)
Sen blir det väl inte jätte sent imorgon eftersom det är skola på måndag, men sovmorgon till 10.10! HÄRLIGA TIDER!
På måndag blir det "back to school" fast vi har bara fyra lektioner: KLF, språk, SO och NO!
Ganska soft dag ändå. 10.10-15.20!

Jag har gjort ett kort till farmor nu också, visar det någon gång!

En sak till Jag har fyra nya Iphone skal, Fast dom är hos mamma! Visar dom någon annan gång! 
Fast när blir någon annan gång?
Jag vet inte hur det blir med denna bloggen, Det beror på hur jag kommer in i "rutinerna"!
Vi får se. kommer det ett inlägg så gör det, kommer det inget får ni vänta!

Kommer nu ihåg hur jag ser ut? såhär:
 

Nu ska jag laga tacos, puss&Kram<3

Kommentarer
Postat av: lisbeth

härligt att läsa din blogg igen

2011-09-10 ♥ 22:07:42

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0