Dagens idag

2011-10-17 ♥ 17:38:24

 
(kamera:min, fotograf:jag  Bild från imorse)

Hejsan,
Nu har jag ätit en rostad macka med smör, vi hade inte så mycket hemma efter helgen och pappa är och handlar just nu! Hoppas han köper mycket gott!
Jag spelar för tillfället word feud fick precis in ett ord på 73 points! Sen lyssnar jag på musik, älska spotify premium!
Idag var det en ganska kort, slapp och okej dag i skolan.
vet inte vad jag ska skriva mer.
Snälla ge mig tips om vad ni vill läsa och vad jag ska skriva om!


Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0