Världens bästa pappa

2011-11-13 ♥ 13:10:09

God morgon alla glada på fars dag,
hoppas ni alla haft en bra morgon, det har jag. Jag vaknade halv tolv. Skönt att få sova ut!
Jag har därför inte hunnit göra så mycket, under dagen måste det städas, inte kul men ett måste!
Det blir ingen tårta utan det blir choklad pudding, mumsigt!

Under gårdags kvällen så kollade vi på förortsungar och sen gjorde jag flera julkort, jag har gjort elva nu och måste göra minst tjugo, men jag har ju tid på mig! Jag ska visa alla om en liten stund! Jag blev faktiskt nöjd med ganska många av dom och det är så himla kul att pyssla, Tycker ni om att pyssla?

L
illis tycker inte jätte mycket om sin bantning mat, men hon vänjer sig säkert! Just nu går hon runt i mitt rum och kollar på mig med sina stora ögon, lite läskkigt faktiskt! Men hon är bara så otroligt söt, söt som socker!


Fick ett sms i går eller i förr går om att dom har skickat mina spel, så dom kommer säkert imorgon, undrar om jag får dom då eller i julklapp, hoppas på imorgon!

Nu ska jag börja med att hoppa in i duschen och sedan ta på mig kläder. Får se vad som händer efter det!


Kommentarer
Postat av: Emilia & Olivia [Fotoblogg]

Hej:D

hur mår du idag? :D

2011-11-13 ♥ 13:37:52
Blogg: http://eofoto.blogg.se/
Postat av: ABIR ♥ - abir.blogg.se

Vann du dagens blogg? Kika in på bloggen och se om du vann :)

http://abir.blogg.se/2011/november/dagens-blogg-1.html#comment

2011-11-13 ♥ 14:06:22
Blogg: http://abir.blogg.se/
Postat av: Louise

skönt att höra :) jo det är bara bra med mig med:)



har du för dig då? :)

2011-11-13 ♥ 14:39:42
Blogg: http://sepenteen.blogg.se/

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0