ORKAR INTE MER!

2011-11-17 ♥ 18:18:07


V

i har för j*ävlans mycket läxor, förlåt mitt språk men det är sant! Har precis läst minst 20 sidor samhällskunskap och jag fattar fortfarande ingenting... Jag tränade som en galning till geografin och sen direkt in på Spanska, engelska och samhällskunskap, nu orkar jag inte mer. Denna veckan har varit jätte jobbig och aldeles för mycket för lilla mig! Men vad kan vi elever göra, ingenting! Det suger! Bara att kämpa lixon, snart är det iallafall helg, en riktigt efterlängtad sådan! Jag ska ta vara på varje sekund, Sen är jag ju ledig på måndagen också men jag får ingen sov morgon! Sen är det bara att kämpa i fyra och en halv vecka till innan det är jullov! LÄNGTAR!
Kände själv nu att detta inte var en kul böjan på ett inlägg så nu byter vi ämne!

Snart hoppas jag på något gott till middag, jag börjar känna mig lite hungrig nu! Jag har ingen aning om vad som går på TV ikväll mer än att det är Lyxfällan klockan nio på trean!


Sista chansen till veckans blogg nu, imorgon kommer vinnaren up (om jag hinner):
(ni kan anmälla er till veckans blogg HÄR ,tryck på häret för direkt länk)

J
ag tror inte att det blir fler uppdateringar idag, jag orkar som sagt inte mera. Ska bara sätta mig och kolla på TV nu i väntan på middag!

Hoppas nu får en härlig Kväll
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: HANNA

jättekul att du är med och tävlar om att bli veckans blogg! :D

allt bra?

2011-11-17 ♥ 18:26:19
Blogg: http://hannalovisasol.se
Postat av: HANNA

sv: det är bara bra ;D

2011-11-17 ♥ 19:57:41
Blogg: http://hannalovisasol.se
Postat av: Haidi Jakobsson

GODNATT! :'D hoppas du haft en fin dag hihi,

btw har du hunnit se den nya Breaking Dawn än?

2011-11-17 ♥ 22:12:40
Blogg: http://haidisblog.se
Postat av: Jarske - Barbie on the outisde, Rocker on the inside

Hejsan!

Snälla hjälp mig genom att svara på frågan i min blogg!

Puss!

2011-11-17 ♥ 23:56:51
Blogg: http://jarske.blogg.se/
Postat av: Haidi Jakobsson

SVAR: hihi okej :D jo det ska jag!

2011-11-18 ♥ 09:15:16
Blogg: http://haidisblog.se

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0