Ny mat till Katten

2011-11-12 ♥ 21:10:04

Hej igen,
Som rubriken lyder så har my köpt ny mat till Lillis, denna maten:

lägg märke till detta:

h
aha, lilla tjockis katten. Tyckte bara det var lite kul, Overweight cats!

J
ag kom precis hem till pappa och ska  snart öva en stund inför Geografi provet, jag vet. Kul att göra en lördags kväll men jag vill få godkänt, minst iallafall! Jag tror jag kan alla länder men inte många huvudstäder och inte några floder, hav eller bergskedjor. Hjälp mig gud, minst hälften rätt för E i betyg!

Senare kommer jag att stänga av datorn och inte skriva mera idag. Jag Har suttit ganska mycket vid datorn den sista tiden och jag känner att jag behöver en paus för resten av denna kvällen. Men jag lovar att jag uppdaterar imorgon och att det ändå inte kommer vara något intressant att berätta för er mer ikväll, bara typ "Jag kollar på tv, jag äter godis och dricker julmust" hur kul är det att läsa? Jag vet att jag skriver sånna inlägg ibland, haha!

I morgon är det ju farsdag och jag funderar på att baka en tårta imorgon, men jag får se hur det blir med den saken, om jag orkar och om jag har lust för det när jag vaknar. Jag har tappat lite av det intresset för matlagning och bakning. Egentligen inte intresset men orken och tiden är det nog mera.

Jag kom nu på att det kommer bli ett inlägg till, vinnaren av dagens blogg såklart! Det lovade jag ju!
Den kommer upp innom kort och på måndag kommer det en ny tävling.

Ha en jätte trevlig kväll och en skön natt sömn så hörs vi imorgon, glöm inte att ge era pappor frukost på sängen, det är dom värda eller hur?

Puss och Kram


Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0