Känner den inte

2011-11-21 ♥ 10:47:41

Operationen är klar och jag får skriva detta inlägg med en hand eftersom att jag inte får böja handleden! Sen känner jag inte min lillfinger pga bedövningen, men annars är det bra!
Jag tycker det är så kul när dom som gör "ingreppet" är så positiva och glada och pratar! Dom var jätte roliga, sjöng och pratade om massa saker det var nästan trevligt att ligga där och det gjorde inte det minsta ont vilket var väldigt skönt. Ännu sitter bedövningen i och det känns bra, hoppas den känns lika bra när den släpper!

Igår kollade jag på copy cat singers med Lasse Berghagen, det var riktigt kul, och svårt! Nästa vecka är det Pernilla Wahlgren tror jag...

En sak till, sen orkar jag inte skriva mer:
R.I.P Kurt Olsson/Lars Brandeby!

Ha en fortsatt bra dag!
Puss


Kommentarer
Postat av: Amanda Matanovic

Hej! Jag har lottat ut 3 VINNARE FRÅN DAGENS BLOGG! Kolla om det vart just du som va en av dem 3, Om inte .. va med igen {tävlingen avslutas imorgon}. :}



Kram!

// Amanda, http://ammm.blogg.se/

2011-11-21 ♥ 18:47:32
Blogg: http://ammm.blogg.se/
Postat av: Moa

2011-11-22 ♥ 20:36:08
Blogg: http://www.baradiinmoa.blogspot.com

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0