Jul stämning!

2011-11-26 ♥ 16:42:58
Hej igen,
Idag är  vädret inget kul alls, regnigt och kallt! Det blev inget stan idag, det gick ingen bra film och vi kände inte för det häller! Så vi har varit hemma. Det vi gjort är att spela Word Feud,  ätit pizza rester till mellanmål/lunch och sett minst 20 avsnitt av Svampbob, Patrik, bläckvard och herr Krabba nere i Bikinobotten!
                                                                               

För övrigt så har vi nu fått fram det mästa av våra ljuststakar och jul stjärnor, det känns att det inte är långt kvar till jul afton nu. Jul stämning i alla hus. Först och främst alla ljusstakar och sedan alla clementiner, allt jul skum och all god julmust! MUMS! Till jul ska ju också alla tomtar komma fram men det får vänta några veckor, orkar inte ha det framme så länge. Första advent är imorgon och första december är på torsdag! Längtar till första advent då det är första avsnittet av jul kalendern(Som man ser varje morgon med en varm kopp te) och så får man öppna första luckan av sin jul kalender, en haribo!
Jul stämning här i vårt hus:


Vattnet är jätte högt idag så vi var ute och kollade till våra båtar nyss. Klockan är snart kvart i fem men det är mörkt ute som om att det var mitt i natten!!!

Kommentarer
Postat av: Nikki, foto/vardag

Vad fin & julig design du har gjort. Jag har inte besökt din blogg på länge och tycker fortfarande att den är bra <3

Var gärna med i min tävling:

http://canonkanonen.blogg.se/2011/november/25-november-lat-tavling.html#comment



Tack i förhand /Nikki

2011-11-26 ♥ 17:17:55
Blogg: http://canonkanonen.blogg.se/

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0