God Middag

2011-11-13 ♥ 17:15:17

Hej igen,
J
ag kom precis hem från Ebba. Precis innan jag gick hem var vi ute och tog kort. Tyvärr gick vi ut aldeles för sent, bara suddiga kort utan blixt och konstiga kort med. Ni som tar mycket kort känner nog egen er?
Jag och Ebba gjorde inte så mycket annat egentligen, lyssnade på musik, läste bloggar och kollade på Coola stuff!
Här är iallfalll två bilder, inte så bra men ändå

äpplet säger mig : nobody is perfect

Om en liten stund blir det mat här hemma, fläskfile, klyftpotatis och pepparsås...
Jag är JÄTTE hungrig nu, ska bli gott iallfall. Efter det blir det Chokladpudding och vaniljsås, det är också jätte gott! Haha!

Ikväll blir det "gustavsson tre trappor" och "beck". Hoppas pappa vill se det också.
Jag har gjort två kort till och kanske blir det något ytterligare senare.

Nu ska jag säga er en sak!
Jag vet vart alla länder i europa ligger nu, visst är jag grym?
Men jag har mycket mer att lära innan geografi provet på onsdag och Samhällskunskaps provet på Fredag!

Nu ska jag hjälpa till med maten!

Puss'


Kommentarer
Postat av: Mimmi Naveed

Kul att du är med! :D

2011-11-13 ♥ 17:19:35
Blogg: http://mimmiiiss.blogg.se/
Postat av: Isabelle :]

Ska du göra nåt speciellt imorgon? :)

2011-11-13 ♥ 18:23:21
Blogg: http://isaloll.blogg.se/
Postat av: sarah

kolla vem som vann helgens blogg :)

2011-11-13 ♥ 18:47:45
Blogg: http://sarahjansen.blogg.se/

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0