Energi kallas det

2011-11-16 ♥ 17:10:24

Energi kallas detta:

Hemma nu och samlar lite energi innan det är dax att träna inför spanskan och samhällskunskap provet som jag inte är det minsta sugen på! Men jag tror det gick ganska bra på geografi provet idag, det kändes så iallfall! Jag svarade på allt och jag tror att det var rätt, nu är det bara att vänta på att våran ordenarie lärare ska bli frisk och rätta proven...

Just nu känner jag mig frusen och trött. Börjar jag att bli sjuk, hoppas inte det. Det är inget jag har tid med nu, jag får inte missa massa i skolan! Imorgon är det redovisning av minoritets språk och missar jag massa saker får jag ju frånvaro vilket jag inte ja lust med. Får dricka massa te ikväll och värma mig i soffan!

På fredag blir det mamma och middag med storebror och hans tjej. Det ska bli mysigt att träffas. Det var längesedan nu och jag saknar honom värkligen! Sen får jag se om jag stannar hos mamma hela helgen eller tills på lördan. Det är bara jag och mamma som ska vara tillsammans på fredags kvällen och det ska bli mysigt, första gången på länge!!!

Jag är ändå ganska glad nu när jag tänker efter, dom har ändrat gränsen på breaking dawn från 16 till 11 år. Det betyder att jag nu får se den på bio och det ska jag helt klart göra! Jag tycker dom är väldigt bra, vad tycker ni?

N
u blir det spanska, men jag orkar värkligen inte mer! Hur många veckor är det kvar till lovet?

Puss och Kram


(dagens blogg hittar nu HÄR ,tryck på häret för direkt länk)


Kommentarer
Postat av: Monika

Tjenare! :D allt bra? :)

2011-11-16 ♥ 17:17:24
Blogg: http://ttomtenissarna.blogg.se/
Postat av: Moa

Hihi, jag har inte sett dom ^^

2011-11-16 ♥ 18:21:44
Blogg: http://www.baradiinmoa.blogspot.com

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0