Shoppat!

2011-05-01 ♥ 21:00:19

God kväll,
Nu är jag hemma hos pappa och har ätit middag och kollat på Tarzan. Den är lite söt ;)
Innan pappa hämtade mig var jag och handlade blommor med mamma och mormor.
Jag fick melon frön av mormor, tack :D
Ska sätta dom när jag har planterat om gurkorna och majsen:

Dom växer och är snart för stora för krukorna. så sätter jag melonerna i mini växt huset.

Solros fröna växer också:


vädret är som vanligt fortfarande väldigt fint! Älskar det, fortsätt så!

Jag tänkte visa lite bilder på det jag har köpt.
detta är byxorna jag köpte igår...


Sen handlade jag och pappa lite kläder idag på vägen hem!

Ett par till likadana jens för jag älskar dom!


Ett par shorts, fast dom ska vara uppvikta...



En bikini överdel:


Och en underdel...


Vita byxorna: cubus.
jeansen: lindex.
shortsen & Bikini överdelen Gina trikot.
bikini underdelen kappahl.
<3
När jag var på kappahl träffade jag en av mina lärare i provrummet =d

Jag ska köpa nya skor snart också :D sommar skor!
Jag är Nöjd!

Imorgon är det skola, inte så kul...
händer inget specielt då vad jag vet.
Tisdag, inget specielt!
Onsdag, träffa nya klassen! Längtar!
Torsdag, inget?
fredag, bio?
lördag, Lyr.
Söndag, softa?
:D

Sov gott!

Pussar
&
Kramar!
<3


Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0