about me!

2011-05-31 ♥ 18:17:39
1. Fullständigt namn?- Malin Linnéa Johansson
2. År?- född 1998
3. Vart bor du? - hemma
4. Färg på ditt hus? - vet inte -.-
5. Hus eller lägenhet? - hus
6. Klass? - 6C
7. Vilket år tar du studenten? - ingen aning.
8. När gick du upp i morse? - halv sju
9. När ska du sova? - halv elva?
10. Vad har du ätit idag? - frukost, bamba och chokladboll.
11. Dagens klädsel? - jeans och typ en grå tröja
12. Dagens smink? - inget...
13. Dagens roligaste? - en speciel lärare ;)

Socialt:
14. Har du vänner?- Ja.
15. Har du ovänner? - ja, eller typ...
16. Vem chattade du med senast? - Elin min ängel!
17. Har du pojk-/flickvän? - nooo
18. Vem pratade du med sist? - min pappa.
19. Vem fick du senast sms ifrån? - Lina Dahl

Favorit:

20. Film? - thriller?
21. Låt? - oj, vet inte!
22. Mat? - Pizza, taco, thai mat
23. Dryck? - ramlösa.
24. Färg? - vit, svart,blå
25. Stad? - göteborg eller kanske lysekil?
26. Land? - Grekland eller sverige.
27. Ämne i skolan? - Musik.
28. Människa? - vet inte.
Senaste:
29. Gången du shoppade? - ett tag sedan!
30. Gången du bakade? - idag.
31. Gången du stulit något? - ?
32. Gången du rökte? - aldrig
33. Gången du drack? - vatten? nu?

34. Personen du kramade? - Pappa1
35. Gången du kysstes?- -
36. Personen du dampade på? - ingen
37. Personen du bråkade med? - -
8. Personen du blev ovän med? - -
39. Gången du fick skrattattack? - idag...
40. Personen du snackade på skype med?- länge sedan jag var inne där, kommer inte ihåg det!
41. Gången du grät ? - vet inte
42. Gången du var kåt? - ?!?!
43. Personen du sa snygg till? - Vet inte
Antingen eller:
44. Svart eller vitt? - svart
45. Hund eller katt? - katt
46. Ute eller hemma? - hemma?
47. Tvspel eller datorspel? - datorspel
48. Singel eller upptagen? - båda
49. Hångla eller kramas? - kramas
50. Lunarstorm, msn eller playahead? - msn
51. Ragga eller bli uppraggad? - -
52. Blont eller svart hår? - båda
53. Har du blåa ögon eller bruna? - blåa
54. Choklad eller lakrits? - choklad & lakrits
55. Coca cola eller fanta? - fanta!
56. Pizza eller kebab? - pizza
57. Randigt eller prickigt? - randigt
58. Blatte eller svenne? - haha
59. Älska eller bli älskad? - båda
60. Leva eller dö? - leva

Antal
62. Personer du älskar? - Familj, släkt och vissa vänner?
63. Personer du hatar? - några
64. Glassar du ätit på en dag? - 4
65. Gånger du haft minnesluckor? - nej.
66. Gånger du varit hög? - aldrig
67. Personer du saknar just nu? - Elin
68. Gånger ditt hjärta brustit? --
Vem:
69. Kommer du inte överens med? - någon
70. Vill du kyssa nu? - ingen?
71. Ska du träffa imorgon? - min klassen, mamma, pappa och faster.
72. Sjöng du senast för? -mig själv skulle jag tro.
73. Skickade du senast gb till i pea -
74. Spelade du tvspel med senast? - vet inte.
75. Vill du ta med på resa nu? - beror på vart.
76. Vill du kasta en sten i huvudet på? - ingen... 
77. Förtjänar att dö? - ingen!
78. Är söt? - många!
79. Vill du sova jämsides med i natt? - ingen

Vad:
80. Gör dig glad? - träffa folk?
81. Gör dig ledsen? -avstånd...
82. Vill du helst göra nu? - sova?
83. Önskar du att du slapp göra? - många saker.
84. Vill du ha nu? - :(
85. Önskar du dig i födelsedagspresent? -  en sån stor sak med massa minne till datorn!
86. Längtar du till? - sommarlovet!
87. Tycker du om dina betyg? - har inte betyg än.
88. Ångrar du i ditt liv? - ALLA misstag jag gjort!
89. Är det bästa som hänt dig? - vet inte.


Vad tycker du om?
90. Rökare? - det luktar äckligt och är äckligt!
91. Bråk? - dumt.
92. Killar? - beror på vilka.
93. Tjejer? -  beror på hur och på vilka!

Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0