Lenas konsthall idag!

2011-03-21 ♥ 19:38:21

Idag hade vi sovmorgon, härligt!
Sen skulle vi ha cykel med oss till skolan och efter lunch cyklade vi.
vart cyklade vi?
jo till våran lärares konsthall! Kanske har ni hört om henne?
Lena Nahlin, musiker lärare och konstnär typ...
Iallafall, där var vi.
vi fick börja med att cykla dit då, vi skulle cykla efter våran lärare.
Han var JÄTTE långsam på att cykla, jag kom inte ens upp för backarna!
TRÖGT!
När vi kom dit skulle vi använda färger och göra olika nyanser av dom.
Efter det fikade vi typ, hon hade bakat världens godaste bröd!
Sen avslutade vi dagen med att måla en bild med vad vi ville.
Sen fick vi cykla hem i snigel fart och dagen var slut.

När jag kom hem började jag så smått att städa i mitt rum och göra läxan...
men det hade jag ingen lust med så jag fortsatte med mitt album.
Har jag berättat om det?

Jag har just nu pappas dator och har nu funderat en stund på om jag orkar
lägga in bilder...

hmmm...
Jag gör det en annan dag, nu ska jag äta middag.
Puss & Kram


Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0