Hur ska jag börja?

2011-03-02 ♥ 19:47:55

Hemma vid datorn,
Jag slapp välja idag, ett tag till att fundera!
HÄRLIGT...

Iallafall, lite om dagen:
Typ som vanligt:
*inget gott i bamba
*Trött
*Tråkiga lektioner
*Kalla raster
 MM.


Jag måste bara skryta lite nu ...
I lördags var vi på en sak för en i min släkt har dött...
Vi fick veta att vi är del ägare i två hästar, eller a det visste vi typ men a.
Två tjocka hästar som inte går att rida. men dom är väldigt fina!
En av dom är lika gammla som mig och en är äldre!

Titta vad fina!

Stolt delägare ;)


Fryst buske



Jag ska bara berätta en snabb sak också, folk har undrat vad vatten stämpel är.
Jag kan säga att det är texten som står över/på bilden, det är för att ingen ska kunna
kompiera den och använda den.

Kul att ni frågar...

Puss'


Kommentarer
Postat av: fia

jag vill oxå ha en häst!! du har två så du kan ge mig din ena halva på den ena hästen!!! =)

2011-03-03 ♥ 13:01:49
Postat av: Svar:

Självklart!

Men dom går inte att rida på...

Jag pratade med mamma igår, så jag ringer dig ikväll!

Puss

2011-03-03 ♥ 14:11:52

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0