Igår blev det Lotta!

2011-07-19 ♥ 12:25:11
Som rubriken, igår var vi på Lotta på Liseberg!

Vi fick sitta iallafall.
Jag kan säga såhär. DEt är kul att se det live, men man ser mycket mera på tv!
Vi köpte iallafall massa godis och glass!
I slutet för er som kollade så kom iallafall fotbolls tjejerna in, så alla fick flaggor!
Sen efter Liseberg skyndade vi oss hem för att kolla på Johan Falk, fast jag har sett den innan och jag tycker inte den är så jätte bra. Jag gillar dom andra bättre... Sen kollade jag lite på Skrubs och my name is earl innan jag la mig. somande vid halv två eller något!

Innan det igår så var jag och fixade Pass och sen var jag med pappa i lite affärer. När jag kom hem och när mamma kom hem fixade vi en kyckling sallad. Tycker ni den är fin?

haha!
Den var iallafall god! Det var kyckling, bacon, sallad, tomater, majs, gurka och lök!
Sen gjorde mamma någon sak med Keso, chilli och lök tror jag det var!

Min mammas bror är i göteborg med sina barn och fru. fast dom är och badar nu jag skulle följt med om jag var vaken. men jag har lika svårt att somna varje kväll när det är varmt!

Nu tror jag inte det hände något mera igår.
Bilderna är från mobilen!

Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0