Lite fina bilder

2011-12-31 ♥ 14:26:26


Har varit iväg och grillat korv nu på förmiddagen, till korven blev det julmust och varm oboy. Pappa är kvár ute men jag har kommit hem eftersom det var så jädrans kallt om fötterna , eller tårna om man ska vara exakt! Men mysigt var det sålänge jag var där iallafall!

Under natten har det fallit en millimeters snö, så lite vitt var det när jag vaknade imorse. Men inte så det gjorde någon skillnad. Om man tänker på hur mycket snö det var förra året vid denna tiden så är det inget alls. Men nu när ju är över behöver vi ingen snö!

Klockan sju är vi bortbjudna och det är ju inte jätte långt kvar då jag ska duscha byta om mm. Men det ska bli mysigt att "festa" lite. Men tydlien ska det vara ganska mycket folk så det blir nog trångt och orörligt.

Just nu sitter jag slappt i soffan och funderar på att koka en varm kopp te. Jag kollar även på Sanslösa barnkalas, det är sjukt! Vissa av barnen i programen vill inte ens ha det så, föräldrarna tycker det är roligare!

Hör kommer några bilder jag tog när vi grillade förut:








Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0