snygga brillor

2011-12-28 ♥ 17:36:24

Nu är jag hemma från bion, jag och Josefin hade trevligt. Vi fikade på ett cafe, salladen var dock inte så god, sen åt Josefin en kärleksmums och jag en varm choklad på bion! Vi var i väldigt god tid så vi fick vänta länge... När bion väl började fick vi väldigt "snygga" brillor, eller inte.   


Filmen var förövrigt inte så bra engligt mig och Josefin, men alla är ju olika. Jag tyckte den var ganska tråkig och lång, typ kolla klockan hela tiden... Men med Josefin bredvid mig var den uthärdig. Sen är det ganska jobbigt att sitta med glasögonen hela tiden, jag tog av dom då och då. Till bion idag var det endast halstabletter och en ramlösa. Ganska nyttig bio för engångs skull!

När vi satt på buss 24 påväg in till stan så var det en tjej som kollade på busslinje skyllten inne i bussen och hon bara " varför står det 24, är det julafton idag?" haha.

Nu är det skit väder ute igen, det var lite på dagen men det värsta började när jag gick av stora färjan och skulle gå till lilla. Piss blöt blev jag, hatar det. När jag väl kom  hem såg jag att Lillis om möjligt lagt ännu mera granbarr i min säng, det ska hon få städa upp sen. Nej, jag får väll gå och skaka mitt lakan nu om det inte regnar allt för mycket ute. Hoppas det är någon idé eftersom att hon just nu återigen ligger bakom granen!

Tack för idag Josefin, jag älskar dig!
Jag älskar er också!
Puss & Kram 


Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0