sextonde december

2011-12-16 ♥ 13:55:57

Hej på er!

Förlåt för den superdåliga (inte) uppdateringen! Jag har inte hunnit, tiden är för knapp. Igår var jag ju och träffade mamma och kom hem ganska sent. Igår kväll hade jag även jätte ont i magen, vilket jag har fått tillbaka idag, det är därför jag redan är hemma. Jag åkte hem tidigare eftersom att det värkligen gör jätte ont! Hoppas det går över tills imorgon då vi tänkte åka till Liseberg!

Ikväll blir det kanske thai mat och almondo tårta till efterätt! MUMS! Vi har även planerat att kolla på Irene Huss nummer 11, hoppas det är lika bra som dom andra varit. Det blir ju inga flera nu, iallafall inte med Lasse Brandeby... Fast jag vet inte vad jag tyckte om honom ändå...

Just nu sitter jag bara vid TV:n och kollar på min tokiga katt, hon försöker fånga och bita sig i svansen, korkade (hund) katten. Igår sydde jag en tomteluva till henne, men den var för liten och vi har inget rött tyg kvar nu, det var bara en pytte bit kvar...
Nu ska jag gosa lite med henne iallafall.

Sen måste jag försöka göra lite spanska, NO och SO, Usch.

Puss och Kram


Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0