Så arg!

2011-12-07 ♥ 17:02:22

Ska börja detta inlägget med att vara lite arg.
Jag blir så iriterad! Vi slutar skolan klockan 15.20 idag. Men självklart får vi sluta tidigare idag! Vi får sluta lite innan tio över, min färja går då. Det betyder att jag får vänta i en timme innan jag kan komma hem, och istället för att ha lektion och göra det vi ska så ger han han oss det i läxa istället!! Så himlans jobbigt! Men vad kan man som elev göra? INTE MYCKET!!
Nog med argt inlägg, förlåt för det!

Nu har jag kommit hem iallfall och jag sitter vid TV:n en stund. Jag chattar även med mitt kusinbarn Elin som bor i Norge(vi träffas aldeles för sällan) Tur att MSN finns!

Idag på slöjden så blev jag iallafall klar med en sak:

Detta är ett "spel" som man spelar med sig själv, det ser inte kul ut. Det tyckte inte jag och mina kompisar heller när vi började göra det men det är faktiskt ganska kul. Vill ni att jag ska lägga upp en video på hur man spelar det? Det är ett bra tips om man inte har något att göra i trä slöjden!

Berättade jag att vi fick tillbaka geografi proven i går?
På floder och bergskedjor mm fick jag 22/22 och på länder och huvudstäder fick jag 78/76.
Det beror på att jag kunde två som inte skulle vara med, haha + poäng!

Nu ska jag skriva en halv A4 sida om Isaac Newton och sen ska jag läsa sex sidor i svenska!

Något har hänt med blogg.se:s nytt inlägg sida, eller är det bara jag?

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej fin blogg! lust att följa varandra med bloglovin/blogkeen? Kram

2011-12-07 ♥ 17:47:52
Blogg: http://jeennifeera.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Följer dig nu så hoppas du vill följa mig :)

2011-12-07 ♥ 18:35:19
Blogg: http://jeennifeera.blogg.se/
Postat av: Anonym

- Det är bra, vad gör du ? :D

Kram

2011-12-07 ♥ 18:48:36
Blogg: http://tjokung.blogg.se/
Postat av: Ebba

jag vill se hur man spelar :D<3

2011-12-07 ♥ 18:52:38
Postat av: Raisa

- Facebook, hänt idag ? :D

2011-12-07 ♥ 19:26:06
Blogg: http://tjokung.blogg.se/
Postat av: merve

det har hänt med mig också (inlägg sida).



KRAM!

2011-12-07 ♥ 19:59:04
Blogg: http://mervevian.blogg.se/

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0