Ny klänning i garderoben!

2011-12-31 ♥ 01:13:12

Idag hittade vi en del små saker på torget, bland annat lite ansikts kräm, kläder till pappa, bubbel, tråd, mat och såklart en klänning till mig. Ganska nöjd med den, iallafall den bästa jag hittade, jag gjorde en egen lösning då den satt lite långt ner vid halsen... Men det syns inte eftersom jag ändå ska ha en "kavaj" över!
Smyg ledtrådar till klänningen:
Lilla
Från bik bok
90 kr, 70%rabatt. FYND!
Det är det ända ni får veta innan ni får se klänningen imorgon!

Vi var hemma vid halv nio och innan vi plockat upp allt, vips så hade den blivit nio. Då åt vi thai maten som vi köpte med oss på vägen hem, väldigt gott. Den ena var dock väldigt stark, hihi. Men den gick att äta och var ganska god ändå. Efter maten blev det gurka och morötter med dipp.

NU: Lyssna på ljudbok, Camilla Läckbergs Predikanten och aldeles strax sova. Måste ju orka vara uppe länge imorgon, eller idag om man ska vara sån, iallafall på nyårsafton! Kamera batteriet är laddad för att ta mycket bilder imorgon, klockan 12.
IMORGON: Sova länge, grilla vid fotbolls planens grillplats med en "del" av ön. Duscha och sedan gå på fest  och äta god mat (hoppas jag). Sist men inte minst klockan tolv kolla på raketer!

Nu ska en inte så trött tjej sova
GOD NATT

(Gammal bild)


Kommentarer
Postat av: lisbeth

roligt att du äntligen hittade din klänning

Hoppas du får ett gott slut och ett riktigt gott

nytt år

hälsa pappa och många nyårskramar från mormor och lars





2011-12-31 ♥ 12:39:20
Blogg: http://lillamalins.blogg.se/

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0