nionde december

2011-12-09 ♥ 07:09:36

God morgon denna sega blåsiga morgon!

Väderet är värkligen skit, blåsigt och regnigt och usch! Idag ska jag även ha mjukisar till skolan vilket aldrig händer, men det beror på skridskorna! Jag skulle cykla idag, men jag vet inte vad som h'nder idetta vädret, jag kommer ju blåsa omkull! Men jag får ringa och prata med pappa och se vad han säger!

Idag fyller han ferästen år, Grattis pappa! Jag älskar dig!
Men han fick sina paket idag, oinslagna! haha.

Filmen var iallafall grym igår, jag längtar tills nästa film kommer ur, jag ska genast se den då! DOM ÄR BARA FÖR GRYMMA, ÄLSKAR DOM!!!! Den är så grymt skön och se på!!!

Idag efter skolan ska jag hem en snabbis (kanske hinner uppdatera) Sen ska jag ta bussen och pendeln till min faster, det blir nog altså ingen uppsatering i när jag är där, kanske ett mobil inlägg där bilden är aldeles för liten för inlägget...

Nu ska jag kolla på julkalendern och sedan dra mig mot skolan, jag måste bara kolla några viktiga saker på datorn och sedan skicka några viktiga sms till Josefin(saknade tjej) och  Ebba!

Ha eriktigt bra fredag nu! Det ska jag försöka ha!
Puss&Kram alla söta!


Kommentarer
Postat av: emmi

En ny lucka är öppnad och gårdagens vinnare har fått sin länk, var det du?

Delta i den nya tävlingen här: http://fashiontwisted.com/2011/december/lucka-9-timstore.html#comment

Kramar!

2011-12-09 ♥ 11:34:27
Blogg: http://fashiontwisted.com

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0