My Dreem for school

2011-12-21 ♥ 16:59:58


Har ändrat lite i menyn och förberett inför 2012 mm i menyn nu. Även ändrat lite vid kommentarerna.
Under dagen har jag även hittat en mini PC jag vill ha, en vit Samsung 10,1" Mini-PC N145, men 15 timmars batteri tid.  2690kr på Elgiganten. Lite dyrt, när det finns andra för runt 1990 kr när man bara ska använda den i skolan ibland... Får nog leta vidare.
När pappa kommer hem ska vi lyfta in granen och sedan gå till några på ön och lämna en julklapp. När vi kommer hem igen ska granen kläs och vi ska äta lyx mat (engligt mig). Imorgon ska jag till mamma, under dagen. Ska bara få någon att hämta mig och Lillis (eftersom hon ska bo hos mormor över jul! Mormor är vakt åt hela familjens djur hela tiden...  Du är FÖR snäll mormor!

Eftersom att jag snart ska gå så tänkte jag stänga av datorn och jag tror inte att jag startar den mer idag.
Imorgon är första dagen på jullovet, jag tar sovmorgon. Förvänta er ingen uppdaterina allt för tidigt, haha. Kanske ändå går upp och kollar på julkalendern med en varm kopp te, jag får se!

Men iallafall, med tre dagar kvar till julafton och ingen snö så förväntar jag mig inte att det kommer någon i år! Det ända jag gör är att hoppas, det vore mysigt med lite snö så man äntligen kan få plocka fram kameran ordentligt och ha något att ta kort på. Vi får väll se?!

Ha en fortsatt bra eftermiddag och kväll
Puss och Godnatt från mig!


Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

kolla lucka 20, du vann!

2011-12-21 ♥ 22:38:22
Blogg: http://beattriicee.blogg.se/

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0